بعد از آنومالی سونوی بعدی رو می باید انجام داد و برای چیه

۸ پاسخ

عزیزم سونو انومالی پیش کی رفتی؟

عزیزم سونو انومالی پیش کی رفتی؟

دکتر من گفته یه سونو داری از ۲۵تا ۲۸هفته برای کنترل و وزن جنین و یدونه هم از ۳۴ هفته تا ۳۸ هفته داری که اونم باز برای کنترل سلامتی و وزن جنینه

اره .سونوی رشد و وزن و بررسی میکنن.اندازه دوراب بچه

به من دکترم یه بارم ۲۴ هفته سونو نوشته بود

سونو رشد بستگی داره دکتر برای چند هفته بنویسه یا ۲۴ یا بالای ۲۸ مثلا

سونو وزن ۳۲ هفته

سنو بعدی سنو وزنه که بین ۳۰ تا ۳۳ هفته انجام میدن

سوال های مرتبط

مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آیلین مامان آیلین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ویان🩷🎀 مامان ویان🩷🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد