تا کی میشه به بجه ها پستونک داد ؟

۵ پاسخ

هرچه زودتر از پستونک‌ بگیری. اسه خودتم راحت تره فک کنم دیگه بعد از ۱۸ماهگی نباید بخوره
البته بعضی ها هستن میگن بچه هاشون تا دو سالگی یا حتی سه سالگی هم پستونک خورده

۲سال

تا ابد میدم🤣

۲ سال

تا پستونک دهنش نباشه نمی‌خوابه منم واقعا اعصاب دیگه ندارم موندم چجوری از پستونک بگیرمش

سوال های مرتبط

مامان دِلنیا و دِلارا مامان دِلنیا و دِلارا ۲ سالگی
مامان \(*°‌◆°*)/ مامان \(*°‌◆°*)/ ۱ سالگی
مامان ملیکا و تودلی مامان ملیکا و تودلی ۱ سالگی