۱ پاسخ

منک میخورم بعد عذاب وجدان میگیرم☺️☺️☺️🤣 خدا خودش هوامو داشته باشه که تنها دلخوشیم و بهترین اتفاق تو عمرم نینیه❤️🥲

سوال های مرتبط

بابای امیر بابای امیر هفته سی‌ام بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی