خانوما یهو هوس کرانچی تند فلفلی کردم 🔥🤤

۶ پاسخ

الان خدارو خوش میاد اینو گفتی منم دلم خاست😂

من که بدم اومده از پفک چیپس لواشک این چیزا اصلا دهن نمیزنم

بنظرتون کاپوچینو بده بخورم آخه خیلی هوس کردم اما میترسم؟

من ک همه چی میخورم هرچی دلم خواست رو میخورم 😂😂 سر پسرمم همینطور بودم کار نداشتم

منم چند روز پیش هوس کرانچی با دوغ کرده بودم گرفتم خوردم😆😆

بخور ولی کم بخور ویارت بیوفته

سوال های مرتبط

مامان رهام مامان رهام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین ۶ ماهگی
مامان آیهان👶🏻🩵 مامان آیهان👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وششم بارداری