۷ پاسخ

ن بابا چ مشکلی😂

برای نی نی خوب نیس اذیت میشه ساده بخور

برا معده خیلی بده نخور اصلا مخصوصا الان ک بارداری

با ماست بخور 😋

بنظرم نخوری بهتره خیلی تنده بچه اذیت میشه

منم بعضی وقتا میخورم ماهی یه بار چهل روز یه بار اینا

نه من صدبار خوردم‌ویارم بود😂

سوال های مرتبط

مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آیهان👶🏻🩵 مامان آیهان👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وششم بارداری