خانما کرانچی فلفلی ضرر داره؟؟🫠🫠

۸ پاسخ

هم معده درد ممکنه بیاره هم حساسیت در حد کم بخور

من که میخورم همه چی ولی به اندازه

فلفل برای جنین خوب نیست

فک نکنم یکم بخور ولی چون فلفل‌ی زیاد خوب نیس همه رو نخور 🥲

کمتر بخور من همرو خوردم جز اینا نمیتونستم غذا بخورم

چه پسر هاتی داری😅😅😅😅

در حد دوتا دونه نه اما زیاد نخور چیزای فلفلی معده رو اسیدی میکنه خوب نیست

نه بخور نوش جونت ولی کم اخه میگن‌بچه طعم تندی دوست نداره

سوال های مرتبط

مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمدهادی مامان محمدهادی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فَندُق🌰 مامان فَندُق🌰 ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری