خانوما خوردن کرانچی آتشین ضرر داره ؟

۹ پاسخ

وای منم میخورم بعد پشیمون میشم میگم‌نکنه ضررداره قول میدم ب خودم دیگه نخورم ولی بازمیخورم

وای من خیلی خوردم
یه بستشو کامل خوردم بچم فکر کنم فلفلی شد

آره می گن چیزای تند بده برا جنین

من میخورم ولی پنیریشو

دوسه تا دونه بخور هوس کردی

نه بابا من انقد کرانچی و فلفل تند تازه میخوردم آخرم یک پسر سفید سفید به دنیا آوردم

میگن ترشیجات و تندیجات بچه پوستش تیره میشه
مامان کوچولونظرشماچیه چون تجربه داری

هیچی نمیشه من سر بچه اولم فقط تندیجات خوردم و ترشیجات
الان خودش عااااااشق ترشیجات و تندیجاته 😂

وای من عاشقشم اصلا نمیتونم کنترل کنم خودم رو
تا الان چهار پنج بار خریدم خوردم همش رو تموم کردم با دوتا سه تا نمیتونم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آیهان👶🏻🩵 مامان آیهان👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان مهدیس و هانیس مامان مهدیس و هانیس ۴ ماهگی
مامان پندار👶🏻🫀 مامان پندار👶🏻🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه الله مامان معجزه الله هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرسام مامان آرسام ۲ ماهگی