خانما کرانچی فلفلی بخورم ضرر داره؟

۷ پاسخ

من اینقدر میخورم

من خیلی دوسدارم 😭😭😭😭

من خوردم زیاد🤣

من انقد دوس دارم هر دو سه هفته یبار میخورم بخور توام😬

من زیاد میقولم

بخور ولی خیلی کم

جنین تندی دوست نداره

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🏻🩵 مامان آیهان👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان محمدهادی مامان محمدهادی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فَندُق🌰 مامان فَندُق🌰 ۱۰ ماهگی
مامان آیسان مامان آیسان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری