۱۱ پاسخ

دلت میخاد بخور ولی همش نه

من خوردم چند بار چیزی نشده خداروشکر

وااای منم🤦🏻‍♀️ولی نخوردنش بهتره

نی نی چیزاییه تند و دوست نداره
ولی در حد متوسط میتونی بخوری

کم مصرف بشه خطرناک نیست
برای رفع هوس بخورید
منم ماهی یه بار چیپس و پفک میخورم

منکه میخورم

اخ آخ امان از ویار 😭😭😭😭😭🥲منم آنقدر هوس هله هوله میکنم وللللی تحمل میکنم و نمیخورم ..

یکی دوبار چیزی نمیشه منم خوردم چندبار

منم عاشقشم ولی معدمو میسوزه کمتر و ب فاصله میخورم😋

منم دلم خاست🥲💔

منم خیلی هوس میکنم ی بار دیگ نتونستم تحمل کنم یکم خوردم🥺 نمیدونم بده یا نه ولی همش هوس میکنم

سوال های مرتبط

مامان محمدهادی مامان محمدهادی هفته چهلم بارداری
مامان قند عسل🍯🍼🌈 مامان قند عسل🍯🍼🌈 ۶ ماهگی
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کیانوش مامان کیانوش هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آیهان👶🏻🩵 مامان آیهان👶🏻🩵 ۱ ماهگی