۹ پاسخ

بچه سیاه نمیشه ولی چون ارزش غذایی نداره موادش مضره نباید زیاد بخوری

من دوتا بچه اولیم بور ومورنگی بچه سومیم اینقدر فلفلی میخوردم الان سبزه صورتش موهاش مشکی موقعی بدنیا اومد سیاه بود کلا کم کم خوب شد رنگ موش الان دیگه به خرمایی رنگ میخوره پوستشم روشن ترشد ولی خب بااونها فرق داره خودم همش میگم بخاطر تیزی هایی که میخوردم

نخور عزیزم دیگه دیروز خوردی بزار ب چند روز دیگه

بخدا من اینقد میخوردم سر بارداری قبلیم بچم وقتی به دنیا اومد مثل برف نه من اینقد سفیدم نه باباش😂

منم عاشقشم از اول تا چند روز پیش خوردم
دو روز تنهام شوهرم گفتم چیپس بخر سرکه ای جات خالی پشت سرهم میخورم باز تا چند روز نمی‌خورم

فلفل میگن باعث سقط میشه خدا نکرده.منم علشقشم

بخور عزیزم منم اوایل خیلی دوست داشتم میخوردم دکتر گفت در حد دو سه بار موردی نداره

بچه تندی رو دوست نداره

😂😂😂منم الان ناپرهیزی میکنم دیروز پفک خوردم برای دومین بار 🥴🥴

سوال های مرتبط

مامان محمدهادی مامان محمدهادی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آیهان👶🏻🩵 مامان آیهان👶🏻🩵 ۱ ماهگی