دوستان من خیلی دلم کرانچی تند میخاد ایا خوردنش بده؟

۱۵ پاسخ

هوس کردی بخور زیاد روی نکن فقط

من اون سری دلم چیپس نمیگم چه مزه ای هوس نکنید خواست خریدم خوردم فقط یکبار🧸🤎

من حس میکنم تند بخورم اب دور بچه جوش میاد😂😂😂😂🙄🙄

من خیلی هوس کردم ولی جلو خودمو میگیرم همش فک میکنم ضرر داره

نه بخور منم دوس دارم بخورم ولی متاسفانه تو عمرم چیز فلفلی نخوردم نمیتونم اصلا لب ب فلفل بزنم واگرنه دلم میخاد بخورمم نمیتونم بمونم میخام بسوزم😂😂😂

بخور نوش جان من که همش هوس چیزای تند دارم

منم دو بسته گرفتم با ماست موسیر خوردم خیلیم چسبید 😂

زیادش خوب نیست چون تنده بچه عصبی میشه

بخورید و بیاشامید ولی اسراف نکنید 😂

من ک میخورم😅

من میخورم چنبار خوردم

منم میخورم

من یبار یک بسته بزرگ شو کامل خوردم نمی‌دونم واقعا😂

دیگه برای ویارت یکی دوبار اشکال نداره

نبابا من چندبار خوردم بخور عزیزم

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🍯🍼🌈 مامان قند عسل🍯🍼🌈 ۶ ماهگی
مامان آیسان مامان آیسان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری