دوستان دلم شکلات صبحونه میخاد خوبه آیا یا بد ؟؟؟؟

۳ پاسخ

زیاد نخور دیابت‌نگیری

ضرر ک فک نکنم داشته باشه فقط چون شیرینه زیاده روی نکن ک خدایی نکرده قندت نره بالا..نوش جون

گفتی منم دلم خواست
اگه قند نداری کمی بخور هیچی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان کیانوش مامان کیانوش هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ایلیا کوچولو مامان ایلیا کوچولو ۴ ماهگی
مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری