دوستان جواب ازمایش تیروئیدم خوبه یا بد

تصویر
۵ پاسخ

محدوده نرماله

منم همین بود تیروئیدم دکتر گفت خوبه

اگه قبلا تیروئید نداشتی خوبه عزیزم

فک کنم باید قرص بخوری

بزن تو چت جی پی تی بپرس

سوال های مرتبط

مامان نیلای😋 مامان نیلای😋 ۹ ماهگی
مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۷ ماهگی
مامان آراد🥹😍 مامان آراد🥹😍 ۸ ماهگی
مامان پریماه ومحمد💙 مامان پریماه ومحمد💙 ۹ ماهگی
مامان آریا مامان آریا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی