خانوما آزمایش تیروییدم خوبه؟

تصویر
۵ پاسخ

بله عالیه نگران نباشید

سلام عزیزم ناشتا رفتی آزمایش

اونی که زده بالائه تیروکسین هست که تو بارداری مخصوصا سه ماهه دوم یکمی بالا میشه وجای نگرانی نداره

اونیکه H زده بالاست چیه؟

آره عزیزم خوبه اومده پایین

سوال های مرتبط

مامان نیلای😋 مامان نیلای😋 ۹ ماهگی
مامان آریَن مامان آریَن هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نویان مامان نویان ۷ ماهگی
مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۷ ماهگی
مامان آرازکوچولو👼 مامان آرازکوچولو👼 ۱۰ ماهگی