۳ پاسخ

ببین از اول اولش تیروئیدت کم کار بوده بعد باز کم کار بوده یهو شده ۱,۹ پرکار شده ک هردوتاش خطره الانم باز یه کوچولو کم کاره ولی نسبت ب اوایل بهتر شده ب دکتر داخلیت نشون بده احتمالا دوزشو بازم تغییر بده واست

خوبه ازمایشت

قرصتو نباید ترک کنی باید دوزشو تغییر کنی

سوال های مرتبط

مامان آراد🥹😍 مامان آراد🥹😍 ۸ ماهگی
مامان نیلای😋 مامان نیلای😋 ۹ ماهگی
مامان آریَن مامان آریَن هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۷ ماهگی