خانما ازمایش گلوکز و تیروئیدم خوبه؟

تصویر
۵ پاسخ

من همیشه چون استرس میگیرم ازمایش هام و به چت جی پی تی میفرستم اون در حد سطحی تحلیل میکنه نصب کن خیلی کمکت میکنه

قرص تیروئید میخوری؟؟؟

یه دکتر غدد برو عزیزم تیروئیدتو چک کن چون یکم زیاده رو به کم کاریه

من ۲۹ اردیبهشت تازه میشم‌۲۶هفته میتونم انجام بدم‌یا زوده؟

عزیزم آزمایش قندیه که دوستعت یکبار میگیرن؟

سوال های مرتبط

مامان آراد🥹😍 مامان آراد🥹😍 ۸ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی
مامان نیلای😋 مامان نیلای😋 ۹ ماهگی