خانما ازمایش گلوکز رو ۲۵هفته بدیم خوبه؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

هرچی زودتر انجام بدی بهتره چون اگه خدایی نکرده قند داشته باشی سریع تر قرص بهت بدن

۲۶ هفته و چند روز یا ۲۷هفته انجام بدی خوبه

من دکترم ۲۴هفته نوشت

برای منم فکر کنم تو ۲۶هفته میشه ۱۵شهریور باید برم

من ۲۴دادمش از۲۴تا ۲۸ میتونی بدی

۲۴ تا ۲۸ هروقت دلت خواس

اره از ۲۴ هفته شروع میشه تا ۲۸ من خدم ۲۳ هفته دادم

منم دیروز دادم از 24تا28 هفته میدن

اره امروز دکتر برای من نوشت که انجام بدم

اره عزیزم از ۲۴ هفته تا ۲۸ میتونی بدی

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان دخمل گلی مامان دخمل گلی روزهای ابتدایی تولد