۱۲ پاسخ

لب مرزه

لب مرزه. برا منم لب پرزه قرص میخورم

من از قبل بارداری دارو مصرف میکنم چندروز پیش آزمایش دادم ۱ بود

ولی عددش نگران کننده نیست که بگی وای اتفاقی میفتع برا جنین ولی باید بیاد پایین تر
من از شنبع تا چهارشنبه قرص دوز ۵۰میخورم پنجشنبه جمعه هم نمیخورم

قشنگم نگران نباش متاسفانه برای من ۱۱بود دارو مصرف کردم شد ۴نرمالش ۲هست هنوزم دارو مصرف می‌کنم

باید قرص مصرف کنی من اولش اینقدر بودم دارو میخورم

مثل منه عددش باید قرص بخوری

تو بارداری باید زیر ۲ باشه برو دکتر غدد

بالاس

نرمالش مگه تا ۵ نیس

باید قرص مصرف کنی🫠

دارو نمیخوری برای تیروییدت؟

سوال های مرتبط

مامان ماسِتا💙 مامان ماسِتا💙 ۸ ماهگی
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته سی‌وهفتم بارداری
حسرت😥😥 حسرت😥😥 قصد بارداری
mobina mobina قصد بارداری
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی
مامان پسری💙 مامان پسری💙 ۱۰ ماهگی
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان نورا جانم 🌸 مامان نورا جانم 🌸 ۷ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۹ ماهگی
مامان ❤️🧿🤰 مامان ❤️🧿🤰 ۹ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۸ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان مامان مامان ۱ ماهگی