دلم کرانچی تند میخواد
میتونم بخورم؟

۱۲ پاسخ

چیزار تند خوب نیست خوردنش ولی اگه خیلی هوس کردی چند تا دونه بخور

منم هوس کردم الان😭🤣

کمش‌اشکالی نداره

من میخورم خیلی هوس میکنم

من دیشب پیتزا پپرونی تند و خوردم اووف😅🤣

من که میخورم😂

دلت خواست بخور منم گاهی وقتا دلم چیپس و پفک میخواد میخورم
ولی خب رعایت کن دیگه من یکی از فامیلامون کلا از همین خوراکی ها میخورد که باعث شد دو تا بچشو تو ۸ ماهگی به دنیا بیاره

یکم درد حدی که دلت کشیده بخور

برای رفع هوست یکم بخور

خيلي كم چون بچه تو هفته شما مزه رو ميفهمه اذيت ميشه

معده درد میشی

من ک میخورم

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🍯🍼🌈 مامان قند عسل🍯🍼🌈 ۶ ماهگی
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیسان مامان آیسان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رهام مامان رهام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کیانوش مامان کیانوش هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد