خانماطوری نیس کرانچی تند فلفلی بخورم

۸ پاسخ

من هرشب یک بسته میخورم

من سر بارداری اولم آنقدر دوست داشتم تا آخر هرروز میخوردم

والا من خوردم باکیم نشد ولی هندونه خوردم اونم زیاد یکم دلم هی تیر می‌کشه

نظر خودت چیه عزیزم؟؟ کرانچی روغن خالصه و پر از ادویه. در حد از بین بردن هوس ۲،۳ تا بخور

خیلی دلم میخواد آخه

کم‌بخور

در حد ۳ ۴ تا بخور

خیلی کم بخور با ماست بخور که یکم تندیشو خنثی کنه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان آرتین مامان آرتین ۶ ماهگی
مامان آیسان مامان آیسان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سهیل💙 مامان سهیل💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وششم بارداری