من هرشب یک بسته میخورم
من سر بارداری اولم آنقدر دوست داشتم تا آخر هرروز میخوردم
والا من خوردم باکیم نشد ولی هندونه خوردم اونم زیاد یکم دلم هی تیر میکشه
نظر خودت چیه عزیزم؟؟ کرانچی روغن خالصه و پر از ادویه. در حد از بین بردن هوس ۲،۳ تا بخور
خیلی دلم میخواد آخه
کمبخور
در حد ۳ ۴ تا بخور
خیلی کم بخور با ماست بخور که یکم تندیشو خنثی کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.