من که میخورم
ولی همشو یه جا نه تو دو سه رو چون تنده
فلفل میگم بچه رو سبزه میکنه
فلفل میگن خوب نیست ولی اگه دلت میخواد گاهی چندتا بخور
من خوردم سرم گیج رفت فکنم فشارم افتاد ولی از رو نرفتم بقیشو بعدا خوردم😅
نمیدونم والا امروز خوردم یه دونه عذاب وجدان گرفتم 😑
نه نداره
ولی کم بخور چون تنده
بنظرخودت ؟ داره یا نداره؟🫤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.