کرانچی فلفلی ضرره؟

۱۱ پاسخ

با ماست بخور 😅

ضرر نداره معده درد پدرتو درمیاره

اشکال نداره بخوری ولی فلفلی نخور

کم بخوری نه.

چون تنده گرمی هستش و جریان خون رو بالا میبره نخور

یکی دونه هم به یاد من بخور 😅 رفلاکس دارم چیز تند نمیتونم بخورم

نه بابا بخورید هر چی امد 😂😂

خیلی خوشمزس بجای منم بخور 🤣

چندتا دونه بخور

نه کم بخور

یکم بخوری نه اشکالی نداره

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین ۶ ماهگی
مامان دیانا کوچولو 🩷 مامان دیانا کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان رهام مامان رهام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ ماهگی
مامان سهیل💙 مامان سهیل💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پناه🎀 مامان پناه🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وپنجم بارداری