تندی ها رحمو منقبض میکنن اگه جنینت محکم باشه مشکلی براش پیش نمیاد، اگه ضعیف باشه ممکنه مشکل پیش بیاد به خاطر همین میگن تندی ها ممنوعه هرچند که خیلی ها هم رعایت نمیکنن و مشکلی هم ندارن
من چند باری خوردم هوس کردم
ولی در کل تندی جنین رو اذیت میکنه
هوس کردی بخور
کمش اشکال نداره
هوسی چندوقت یه بار
من از اول تا اخر فقط چیپس فلفلی میخورم بخور
بله بخور عزیزم من چندبار خوردم
من خوردم خیلی شرمندم وقتی دسشویی میرفتم میسوختم😂🤦♀️🤦♀️
جنین از چیزای تند خوششون نمیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.