۸ پاسخ

من سر بچه ی اولم گرفتم معمولیشو سرش خیلی خوب و گرد شد
برای دومی هم حتما میگیرم دیدم کسایی که چپ و راست کردن و از این بالش نگرفتن پشت سر بچه رو خراب کردن

آره عالیه حتما بگیرید سر بچه گرد و خوشگل میشه مدل خربزه ای نمیشه

بله به درد میخوره. برای اینکه پشت سر بچه صاف نشه

منم باید بخرم همش حس میکنم باید سر بچه تو اون باشه که گرد بشه🤔

نه والله مادرم میگ خودت باید هی چپ و راست کنی بچرو

نه بدرد نمیخوره

نمیدونم ولی گرفتن گرفتم

نمیدونم والا. منم خریدم

سوال های مرتبط

مامان وصال مامان وصال هفته سی‌وششم بارداری
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان وروجک باهوش مامان وروجک باهوش هفته بیست‌وسوم بارداری