۲ پاسخ

اونت خوبه ولی اگه نمیگیره چون کوچیکه فک ش جون نداره
با قطره چکون بده بهش
مواظب باش فقط ک نپره توگلوش

شیشه شیر اونت بگیرید شبیه سینه مادره

سوال های مرتبط

مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی