سلام امروز رفتم انتی میشه حدس بزنید جنسیتش چیه ؟

تصویر
۱۴ پاسخ

دختر

من حس میکنم دختره

من حس میکنم دختره 🩷

پسره عزیزم

من همچنان هماتوم دارم چیکنم پس

پسرههه

عدد ان تی چند بود

وای شونگولش معلومه پسره🥰

پسرررررذ

🥹😍🥹😍🥹منم هفته دیگ باید برم انتی چقدررر ذوقشو دارم 🙃کوچولوی شما هم حدس میزنم پسر باشه

پسره انگار

پسررهههه

پسر پسر قندعسل😍

دکتر خودش حدس نزد؟

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فاطمه و حسین مامان فاطمه و حسین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهر خدا مامان مهر خدا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد