خانما شام چی گذاشتین؟؟؟؟
شیرخشک
شیردهی

۲۸ پاسخ

یخنی ما به آبگوشت میگیم یخنی

برنج و مرغ بود جات خالی

هنوز هیچی😩

عدسی

منم هوبچ پلو درست کردم

قورمه

کوفته

چقدر غذاهای خوشمزه 😋
منم میخوام هویچ پلو بزارم اگه این بچه پاچه شلوارما ول کن😅

لوبیا

حوصله ام نمیکشه امشب آشپزی کنم😂 احتمالا فلافل بیرونی

ساندویچ مرغ ولی هنو نشستم😶‍🌫️

تخم مرغ

مرغ برنج😅

قیمه

ماکارونب باچرخکرده مرغ

لوبیا پلو

عدسی

استنبلی با سالاد شیرازی

مرغ و پلو

حال ندارم تخم مرغ میخوریم 🤣🤣

هنوز هیچی

سوپ.

حلیم

کباب تابه ای البته با مرغ

قرمه سبزی

بادمجون

کدو سبز

ماکارونی 😋
البته رژیمم ۳ ۴ قاشق بیشتر نمیخورم 😂

سوال های مرتبط

مامان آرسین💙 مامان آرسین💙 ۲ سالگی
مامان ❤️جان❤️ مامان ❤️جان❤️ ۲ سالگی
مامان ارسلان و تودلی مامان ارسلان و تودلی ۱ سالگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۲ سالگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱ سالگی