۷ پاسخ

ابگوشت

کوکو سیب زمینی

من غذای خودمونو میدم کلا، اسنک گذاشتم بهش میدم

سوپ گذاشتم نخورد☹️

سوپ 😊

املت داریم غذای سفره میدم😋🤌

والله من هیچوقت شام درست نمیکنم همیشه نهار به اندازه ۲ وعده درست میکنم شام همونو گرم میکنم ،الانم چلو مرغ براش درست کردم از نهارش مونده برا شام

سوال های مرتبط

مامان ❤️جان❤️ مامان ❤️جان❤️ ۲ سالگی
مامان آرسین💙 مامان آرسین💙 ۲ سالگی
مامان جوجه رنگی ها مامان جوجه رنگی ها ۱ سالگی
مامان سبحان مامان سبحان ۱۷ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۲ سالگی