ناهار واسه کوچولوها چی گذاشتین

۲۱ پاسخ

استمبولی

سوپ

هیچی نمیخوره😞😞😞😞😞امروز گفتم ساده باشه شاید بخوره کالجوش گذاشتم تف کرد رفت گرفت خوابید

کته پلو و گوجه و سیب زمینب و کمی زرچوبه

آبگوشت

حلیم بادمجان

ماهی 🥰

کباب مرغ

ناهار خودمونه
آبگوشت

لوبیا پلو

قرمه سبزی

حلیم وزن گیری

آش مخصوص خودش🤭

خیلی وقته غذا ابکی نخورده بود سوپ گزاشتم

ازدیشب مونده عدس پلو

دمی گوجه

قیمه

ماکارونی از دیشب دارم

سیب زمینی سرخکرده🫠

سیب زمینی پختم
چون سرما داره میل هیچی نداره اصن

آبگوشت

سوال های مرتبط

مامان آتاناز مامان آتاناز ۲ سالگی
مامان ❤️جان❤️ مامان ❤️جان❤️ ۲ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان دلاوا مامان دلاوا ۲ سالگی