۸ پاسخ

دانالو ۱۹تکه بیمارستانیش هم سایز صفر داره توش هم یک باز بپرس از فروشنده

پوشک یک بگیر مای بیبی
صفر برای نارس هاست
لباس هم دو دست سایز ۰_۳ نوسته روش از اون بگیر
سه ست سایز یک بگیر
سایز دو هم میفته حدودا تابستونت اونو بیشتر بگیری

من کلا صفر نگرفتم
سایز ۱یه پک ۱۹ تیکه و ست بیمارستانی و دوتا سرهمی
سایز۲ یه پک ۵ تیگه و یه سرهمی همون

من شنیدم اولش فقط یه بسته صفر بگیری بهتره، چون درشت و ریز بودن بچه ها فرق داره شاید صفر براش کوچیک باشه. بزار ان شاالله ب دنیا بیاد باقیشو بگیر

سلام عزیزم
برای بیمارستان صفر ویک بگیر چون خود این سایز ها حداقل ۱تا دوماه استفاده میشه

من تا سایز ۳ گرفتم
ولی واسه بیمارستان ۰

بستگی ب وزن بچه داره عزیزم ولی معمولا واسه بیمارستان سایز صفر و یک

برای زایشگاه سایز 0 مای بیبی
لباس هم دو سه دست سایز 0 بگیر

سوال های مرتبط

مامان آریانا مامان آریانا ۴ ماهگی
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آقایزدان👶🏼🧸 مامان آقایزدان👶🏼🧸 ۸ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری