پوشک سایز چند باید بگیریم ؟

۶ پاسخ

بنظرم سایز ۱ بگیری بهتره

من امروز سنو دادم بچه ام وزنش ۲۶۰۰ بود
پوشک یک بگیرم بنطرتون؟

من صفر نخریدم، دو بسته یک، دو بسته دو، دو بسته سه فعلا خریدم دیگه تا بچم به دنیا بیاد باتوجه به جثه ش میخرم کم کم. ولی صفر اگه لازم بود همون روز زایمانم یه دقه میریم از همون سوپری یا داروخونه ی بیمارستان میخریم

به وزن بچت تو سونو ها دقت کن اگه بالای ۲۵۰۰ شد ۱ بگیر چون ۰ تا ۲۵۰۰ جواب میده

بستگی داره بچت چند کیلو باشه

یه دونه سایز صفر. بگیر یه دونه سایز ۱ بقیشو باید صبر کنی بچه دنیا بیاد ببینی جثش چطوره بستگی به جثه بچه داره

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 💙ᠻꪖ𝕣ꪖ𝕫💙 مامان 💙ᠻꪖ𝕣ꪖ𝕫💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقایزدان👶🏼🧸 مامان آقایزدان👶🏼🧸 ۸ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی