۳ پاسخ

سایز یک دو بسته بگیر
سایز دو هم دو بسته
سایز 3 و 4 زیاد بگیر مثلا4 یا 5بسته
5هم‌دو بسته بگیر

سوال منم بود ولی دیدم دیجی کالا شده ۸۰۰ تومن اُکالا شده ۶۰۰ تومن دیگه امروز رفتم داروخونه هارو گشتم همون ۳۸۰ پیدا کردم فقدددد خریدم تا اونام گرونتر نکردن.یه نفر بهم گفت داروخونه ها باید روی محصول هرچی زده به همون قیمت بفروشن.همینم شد .دیگه منم درهم برهم خریدم فک کنم سه تا سایز ۱ خریدم ۴ تا سایز ۲ خریدم ۳ تا ۳.حالا خدا بزرگه باقیشو کم اووردیم میریم میخریم که خب صددرصد کم‌میاریم.حالا خریدم دلم قرص باشه یکم ازمن میشنوی توام برو بخر از هرسایزی ۳ ۴ تا بسته بزرگ

بیشتر سایز ۳ استفاده میشه

سوال های مرتبط

مامان 💙ᠻꪖ𝕣ꪖ𝕫💙 مامان 💙ᠻꪖ𝕣ꪖ𝕫💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریانا مامان آریانا ۴ ماهگی