۳ پاسخ

من خودم یه بسته سایز ۱ گرفتم صفر میگن کوچیک میشه در نهایت لازم شد بیمارستان بگیرم یه بسته ۴۰ گرفتم زیاد نگرفتم شاید حساسیت داشته باشه زیاد نگیر گلم یا از جایی بگیر که بد برات تعویض کنه

صفر به بسته ۱ هم یک بسته ک انشالله بعدش بفهمی اصلا اون برند برا بچه اوکی هست یا نه حساسیت نداشته باشه

اگه به مارکی که بگیری حساسیت بده چی؟کلی پوشک میمونه دستت

سوال های مرتبط

مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد