من خودم یه بسته سایز ۱ گرفتم صفر میگن کوچیک میشه در نهایت لازم شد بیمارستان بگیرم یه بسته ۴۰ گرفتم زیاد نگرفتم شاید حساسیت داشته باشه زیاد نگیر گلم یا از جایی بگیر که بد برات تعویض کنه
صفر به بسته ۱ هم یک بسته ک انشالله بعدش بفهمی اصلا اون برند برا بچه اوکی هست یا نه حساسیت نداشته باشه
اگه به مارکی که بگیری حساسیت بده چی؟کلی پوشک میمونه دستت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.