خانما پوشاک باید سایز چند بگیریم برا بیمارستان میگم؟

۱۱ پاسخ

سایز صفر عزیزم

من یک گرفتم بزرگ بود

سایز صفر

سایز یک اگ نی نی بالای ۳ کیلوعه

صفر و یک همراهت باشه عزیزم

من یک گرفتم

من هم صفر گرفتم هم یک

من یه بسته کوچیک سایز صفر مایبیبی گرفتم
یه بسته کوچیک سایز یک مولفیکس

من صفر و یک گرفتم با یه دست بیمارستانی

فک کنم ۰باید بگیری🥹

سایز صفر و یک همراهت باشه

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آریانا مامان آریانا ۴ ماهگی
مامان ملیکا و مهراسا مامان ملیکا و مهراسا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آقایزدان👶🏼🧸 مامان آقایزدان👶🏼🧸 ۸ ماهگی
مامان تو دلی 🥺 مامان تو دلی 🥺 هفته بیست‌وششم بارداری