سلام برای دوقلوها لباس سایز چند باید بگیریم؟

۱۰ پاسخ

من فعلا صفر و یک گرفتم.

صفر تا سه گرفتم
وقتی دنیا اومدن صفر بزرگ بود
هنوز همون شماره ۳ تنشون میکنم

اول صفر بگیر
بعد یه ماه یک بگیر

بستگی به وزن بچهات داره اگه بالای دو کیلو ونیم به بالان صفر اگه زیر دو دو صفر منصفر و یک گرفتم چون بچهام درشت بودن

واقعا دوصفر نیازه؟؟
من ست بیمارستانی رو دوصفر بردارم؟؟

من اصلاااا دو صفر نگرفتم🥺
یعنی واقعا نیاز میشه

من صفر گرفتم. خوب بود واسشون.
دوصفر نهایت یک هفته استفاده میشه... اگه بچه هات بالای دوکیلو باشن صفر خوبه. زیر دو کیلو بودن دو صفر بگیر

برای بیمارستان سایز دو صفر بگیر
تا یه کم‌جون بگیرن براشون صفر اندازه میشه

یکی سایز دو صفر بگیر برای روز اولی که بیمارستان میخوان بپوشن
دیگه چند تایی صفر بگیر بقیه سایز ۱ بگیر

دوصفر

سوال های مرتبط

مامان آقایزدان👶🏼🧸 مامان آقایزدان👶🏼🧸 ۸ ماهگی
مامان سفید برفی ♡ مامان سفید برفی ♡ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری