۶ پاسخ

ببین سایز ۱ و ۰ قشنگ تا ۴.۵ ماهگی استفاده میشه حتما ۴.۵ دست بگیری

اگر یک قلوبي اصلا صفر نگیر

ب نظرتون اینا چ سایزیه؟

تصویر

ب نظرتون اینا چ سایزیه؟

تصویر

من ازسایز ۱گرفتم تا۳

دخترم۳کیلونیم بود فقط ی سرهمی صفرگرفتم ازبیمارستان تاخونه تنش کردم بزوررفت تنش دیگه هم استفاده نشد

من اصلا صفر نگرفته بودم ولی دنیا امد خیلی ریز بود سایز صفر براش بزرگ بود چقدر گشتم سایز منفی صفر پیدا کنم
الانم هر هفته با توجه به سایزش میرم براش لباس میخرم

سوال های مرتبط

مامان سفید برفی ♡ مامان سفید برفی ♡ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ملیکا و مهراسا مامان ملیکا و مهراسا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی
مامان داوین🩵👶 مامان داوین🩵👶 هفته سی‌ویکم بارداری