۵ پاسخ

من از 5 ماهگي فرنی هاش با شیر ماجان بود گاهی ام شیر گاو میزدم وقتی ماجان نبود

تو غذا میتونی بدی ولی بعنوان نوشیدنی نع

من ک میجوشونم تو غذاش میدم

نه زیر یکسال نمیشه داد

اره بابا
بجوشون فقط
من از ۶ماهگی تمام فرنیاش با شیر گاو پرچرب بوده

سوال های مرتبط

مامان 🎀 ℒ𝒾𝒶𝓃𝒶🎀 مامان 🎀 ℒ𝒾𝒶𝓃𝒶🎀 ۱۱ ماهگی