سلام کسی می‌تونه بگه انقباض به چ شکله

۶ پاسخ

و‌منی که هم درد زایمان کشیدم هم سزارین شدم😢

گفتن مثل دل‌پیچه است همراه با سفت شدن

بچه ممکنه خودش از هفته ۳۰ به بعد سفت کنه و شبیه قلمبه شدن و این دکتر میگه طبیعیه چون بچه جا نداره دیگه تکون بخوره فقط خودشو سفت میکنه اما اگر بهمراه درد باشه این سفتی باید به دکتر اطلاع بدین

درد وحشتناک🥲

اول دردهای نامنظم کمر و شکم در طول روز که وقتی نزدیک زایمان میشه منظم و تایمش نزدیک به هم میشه

کل شکم سفت میشه همراه با درد میزنه به کمر و زیر شکم

سوال های مرتبط