کسی سرم آمپول ب کمپلکس و ب ۶زده؟؟؟

۵ پاسخ

اره منم زدم واقعا حالم و بهتر کرد خیلی خوب بود

منم چون تهوع دارم و چیزی نمیتونم بخورم میرم سرُم میزنم توش ب و ضد تهوع میزنن

من ب کمپلکس زدم، داخل سرم، بخاطر سرماخوردگی

من من🥲

من سه هفته س میزنم🫠🫠

سوال های مرتبط

مامان دخترم 🩷🦄 مامان دخترم 🩷🦄 روزهای ابتدایی تولد