بخور سرد پسری
#بچه
#شیرخشک

تصویر
۳ پاسخ

نه من چیزی نریختم اب خالی .۶۵۰ گرفتم

چه گوگولیه.تو اینا نمیشه دارو بریزی، یعنی سایز قطراتش باید خیلی ریز باشه که معمولا درمانگاهها دارن

باید دارو بگیری اگه سینه اش خس خس داره

سوال های مرتبط

مامان محمد 💙 مامان محمد 💙 ۱۵ ماهگی
مامان شازده پسر مامان شازده پسر ۱۲ ماهگی