۶ پاسخ

اره عزیرم دیگه خسته و کسل و بیحالتر میشیم و همش احساس خوابالودگی و خستگی داریم طبیعیه این اخرا

بله طبیعی

اره منم همش خوابم

خوشبحالتون خوابتونم میگیره من همش بیدارم همش تومسیر توالت هستم خیلی خیلی بده خستم اصلا حوصله ندارم اعصاب ندارم 😭😭😭😭

و منی که خونه تکونی کردم و خیلی کار میکنم😑

اره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان حامی ۱۱ ماهگی
مامان پناه👧🏻🍭🍼 مامان پناه👧🏻🍭🍼 ۱۰ ماهگی