ار ميادهيراد و هامين قشنگ تره
خیلی قشنگن ..هاویر و هیرمان خیلی بهم میان
سلام عزیزم شما الفا اسلیم خوردی ؟؟؟ نازایی نمیاره ؟؟ من تازه اولین قرصو امروز خوردم
هاویر اصن قشنگ نیس
هاویر نه هیراد قشنگه
دیگه اسمو گذاشتی رفته.چیومیپرسی الان؟!😁
هیراد و هریاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.