دخترا این قرصا براچیه

تصویر
۷ پاسخ

آسپرین
واسه خونرسانی بهتر به جنین میدن منم هرشب یدونه میندازم

آسپرین هست برای خونرسانی بهتره معمولا

واسه خون رسانی
من از اول بارداری دارم میخورم

خون رسانی بهتر به جنین

قرص آسپرین

اسپرین عزیزم برای خونرسانی و جلوگیری از لخته شدن خون تا اخر بارداری باید دیگه بخوری

آسپرین
واسه خونرسانی بهتر به جنین میدن منم هرشب یدونه میندازم

سوال های مرتبط

مامان دیار💙 مامان دیار💙 ۲ ماهگی
مامان مامان کوچلو🥺 مامان مامان کوچلو🥺 ۱۰ ماهگی
مامان پــنــاه🩷🎀 مامان پــنــاه🩷🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیهان🫀🧿 مامان نیهان🫀🧿 ۱۰ ماهگی
مامان پـنــاه..؛🌸 مامان پـنــاه..؛🌸 ۵ ماهگی
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد