تو دوران شیردهی لیزر رفتن ضرر نداره؟

۶ پاسخ

۶ ماه بعد زایمان میشه رفت

مضره انجام نمیدن

داره خیلیم زیاد

والا من انگار لیزر کردم ۳ ماه اصلاح کردم یدونه مو در نیومده الیته دستو پاهام ها اونجا نه

نه نمیشه بری چون هورمون ها بهم ریخته س تاثیری نداره

چرا داره اصن انجام نمیدن من پرسیدم گفت نمیشه😪

سوال های مرتبط

مامان آقا دیار🩵🥳 مامان آقا دیار🩵🥳 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری