برای هورموم باید ۶ ماه بگذرع
۶ ماه باید از شیردهی گذشته باشه بعدش میشه رفت ، اینو من قبلا پرسیدم اینجوری بهم گفتن
به من گفت بعد ۶ ماه میتونی بیای تازه اولین جلسه بود که رفتم فهمیدم باردارم 😑😑
بخاطر هورمونا بری جواب نمیگیری
من لیزر رفتم نتیجه نداد کاش میشد کلا حذفشون کرد موهارو
دروغغغ نگوووو من منتظرم زايمان كنم برم
اخه بيكيني چ ربطي ب شير دارههههه😞😞
منم دوس دارم برم دوراه شیردهی مثل اینکه نمیشه🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.