بچها یسوال تو دوران شیردهی نمیشه رفت لیزر؟چرا اخه

۷ پاسخ

برای هورموم باید ۶ ماه بگذرع

۶ ماه باید از شیردهی گذشته باشه بعدش میشه رفت ، اینو من قبلا پرسیدم اینجوری بهم گفتن

به من گفت بعد ۶ ماه میتونی بیای تازه اولین جلسه بود که رفتم فهمیدم باردارم 😑😑

بخاطر هورمونا بری جواب نمیگیری

من لیزر رفتم نتیجه نداد کاش میشد کلا حذفشون کرد موهارو

دروغغغ نگوووو من منتظرم زايمان كنم برم
اخه بيكيني چ ربطي ب شير دارههههه😞😞

منم دوس دارم برم دوراه شیردهی مثل اینکه نمیشه🥲

سوال های مرتبط

مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری