دکتر براون بهتره
من بی بی سیل گرفتم
اره عزیزم مدل ریسپانس رو بگیر برای نوزاد دو قطره
خیلی خوبه☺️🧡
اره خیلییییییی
اگه خواستین بخرین حتما حضوری بخرید که بتونید بارکدش رو چک کنید که حتما اصل باشه و فیک نباشه
منم همین رو گرفتم
اگه بچه کولیک داشته باشه واقعا دکتر براون یه چیز دیگه ست ولی اصلیش نه این فیک تو بازار
من پلاستیکیش گرفتم
اره من سر پسرم گرفتم راضی بودم
برای نوزاد به ترتیب
۱_دکتر براون
۲_هی اورشی
۳_اونت
خوبه
منم گرفتم
آره خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.