این شیشه شیر خوبه؟

تصویر
۱۲ پاسخ

دکتر براون بهتره

من بی بی سیل گرفتم

اره عزیزم مدل ریسپانس رو بگیر برای نوزاد دو قطره
خیلی خوبه☺️🧡

اره خیلییییییی

اگه خواستین بخرین حتما حضوری بخرید که بتونید بارکدش رو چک کنید که حتما اصل باشه و فیک نباشه

منم همین رو گرفتم

اگه بچه کولیک داشته باشه واقعا دکتر براون یه چیز دیگه ست ولی اصلیش نه این فیک تو بازار

من پلاستیکیش گرفتم

اره من سر پسرم گرفتم راضی بودم

برای نوزاد به ترتیب
۱_دکتر براون
۲_هی اورشی
۳_اونت
خوبه

منم گرفتم

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان رُزا🌹🎀 مامان رُزا🌹🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندوق کوچولو😘 مامان فندوق کوچولو😘 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجو🩷🌷 مامان جوجو🩷🌷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نرگس‌ و امیرها مامان نرگس‌ و امیرها هفته سی‌ام بارداری
مامان آراد💙 مامان آراد💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان صدف مامان صدف ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۲ ماهگی