سلام مامانا این شیشه شیر خوبه برا نی نی خریدم

تصویر
۸ پاسخ

شیشه ایه؟سنگین میشه من قبلا پسر اوایل شیرمو از سینه نمیتونس بکیره تو این شیشه ایا میدوشیدم نگه میداشتم تو یخچال میخواستم بهش بدم میریختم تو شیشه های غیر شیشه ای همین مارکم میگرفتم من راضی بودم چندماهی تا راه بیفته شیرمو اینجوری بهش دادم ولی شیشه ای بخوای مستقیم به بچه بدی یهو میفته رو‌صورتش سنگینه خیلی گرونترم هست البته

بچه من کلا یومامی و پس زد

چه قیمته عزیزم؟
پیرکسه‌؟

اره عزیزم اصلا شاید نخوره

شیشع شیر بی بی لند خوبه فیلتر دار بگیر که نفخ شیر رو بگیره بچه دل درد نگیره نفخ نکنه
من پسرم16ماهشه هنوزم فیلتر دار میدم

سلام.
منم یو‌مام خریدم

دلیل انتخابمم اول شیشه پیرکسش بود ک پلاستیک وارد شیر نمیشه (هر چند ک پلاستیک مرغوب باشه باید هر۳ماه تعویض بشه)

دوم سری ضد کولیک پیچ دارش ک خود برند یومام جداگانه ام میفروشه .


خیلی هم تحقیق کردم توی ترکیه و المان یکی از بهترین شیشه شیرهایی ک والدین مصرف میکنن

من این برند شیردوششو گرفتم میگفتن خیلی خوبه

به نظرم اونت - دکتر براون خیلی خوبن
بی بی لند ایرانی باز میگن خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجوممد🫀💋 مامان جوجوممد🫀💋 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته سی‌وششم بارداری