درسته نوعه ولی اصلا شیک و قشنگ نیست
استفاده کن بابا میخاد چی بشه
خوبه بد نیست عزیزم
اگه نو هست چرا باز هزینه کنی همینو استفاده کن
خوبه عزیزم استفاده کن
مدلش که قدیمی ولی خب نوعه
والا من ساک بچه رو خیلی استفاده کردم یعنی همه جا و چند سال چون سر کار هم میرفتم
برای بچه های بعدیم هم باید چرم یا جنس خوب بگیرم بستگی داره شما چقدر از ساک نوزاد استفاده میکنی اگه زیاد که چیز خوب بگیر
خیلی هم خوبه هزینه الکی نکن تواین شرایط نوهم هست
خدایی اینقدر درگیر این چیزا نباشین تواین گرونی وقتی نوه چرا هزینه الکی کنی.من الان هررررچی خریدم گفتم باشه برا بچه بعدیم فقط لباس میخرم برا بعدی
بده واست رنگش کنن
ساده میشه میتونی استفاده کنی
خوبه نمیخواد بخری
مگه میخای چیکار کنی ی لباس باهاش جابجا کنی
به نظر من که خوشگل
خوبه عزیزم
کلا ساک نوزاد مگه چقدر استفاذه میشه
بعدم شکل هیچ چیزی مهم نیست مهم مرتب بودن و تمیز بودنشه
مثلا زشت ترین لباس تمیز و اتو شده خیلی جلوه بیشتری از یه لباس گرون ولی کثیف و چرک داره
خوبه عزیزم میخواد چیکنی مگه نو قشنگه که استفاده کن
همین خوبه کی به ساک بچه دقت میکنه
اره بابا کیفه دیگه استفاده کن
سالمه که
استفادش کن چ عیبی داره تو این گرونی دوباره هزینه کنی
خوبه بابا
همین خوبه میتونی یه کیف چرمی بزرگ بخری واسه مجالس اونو ببری
خوبه بابا مگه میخای چیکار کنی
قشنگ نیس
برای چیته نوعه
الان خیلی مدلا شیک ترن ولی اینم خیلی تمیزه عزیزم اگر شرایطشو داری جدید بخر اگر نه همینم خوبه🌺
خوبه بابا وقتی داری چرا بخری هزینه الکی بچم سریع بزرگ میشه به جاش چیزای دیگه براش بخر
نه قشنگه
اگه میتونی یکی دیگه بخر
اگه نه این خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.