من سال قبل ۵۰۰خریدم
خوب خریدی مبارکت باشه ب خوشی استفاده کنه نی نی
بچه من ک خیلی دوسش داره
من فک کنم ۱۲۰۰ خریدم
من قیمت گرفتم خارجی ۸۵۰ تومن شده اونم سایز کوچیک
مبارکش باشه عزیزم 😍
اینا من چندروز پیش قیمت کردم۸۰۰بود
اینجا گلبافت ایرانی ۷۰۰ بود خارجی ۱۶۰۰ ب بالا
مامانای خوشکل .
کلی جنس جدید نوزادی اوردم
هم وارداتی هم اقتصادی
هر قیمتی بخواین جنس داریم
همه ضد حساسیت و با کیفیت عالی
یه سر به کانال روبیکامون بزن کلی مامان اونجان و خرید کردن و راضی بودن
@nini_heed1
شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳
من همین طرح خریدم گفت جنسش خارجی و دورو بود ۷۶۰ شد
ی تومن
خب بگو چند خریدی من پارسال از گناوه خریدم 300 امسال نمیدونم چند شده
جنسشو نمیدونم اما تو بازار قیمت متفرقه خیلی داشت ینی یجا میگفتن ۲تومن یجا۲نیم یجا ۱۶۰۰ من یجا پیدا کردم ۱۱۰۰خریدم...اماجنسش خیلیی گرمه ینیی ضخیمه و نرم البته
خوشگله ب سلامتی استفاده کنی براش❤️
۱/۷۰۰
والا قیمت ها دستم نیس ولی زیر ی تومن هم فک نمیکنم پیدا بشه ...حالا چن خریدی؟
من دور پیچ خریدم ۶۸٠
700هزار
مبارکش باشه الان دیگه همه چی گرونه خواهر
ای خدا مبارکش باشه
۱/۶۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.