این پک شیشه شیر رو بگیرم خوبه؟ کسی قیمتشو داره!#بارداری

تصویر
۱۰ پاسخ

اینا مو می‌چسبه خیلی

تو دیجیکالا بنظرم ۲۷۰۰ بود

به نظرم خوب نیست، احتمالا اصل نباشه و کپی he or she باشه، و اینکه اگر شیر خشکی بشه شبا درجه هاش به سختی مشخصه

دکتر براونز بگیر

شیشه شیردکتر براون یا اونت بگیری خیلی بهتره این فقط زیبایی داره عزیزم

۳تومن هستن

تقریبا دوماه پیش ۲۶۹۰ خریدم

فقط شیکه کارایی نداره

سیلیکونیه؟ خیلی پرز میگیره همش باید بشوری

بالای ۲ الی ۳ تومن

سوال های مرتبط

مامان شاهان وجانان😍 مامان شاهان وجانان😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۱۰ ماهگی
مامان نرگس‌ و امیرها مامان نرگس‌ و امیرها هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 هفته سی‌وچهارم بارداری